Dynamics NAV - Microsofts ERP-system

Microsoft Dynamics NAV - ERP-system til mindre og mellemstore virksomheder

ERP-systemet Microsoft Dynamics NAV hjælper mindre og mellemstore virksomheder frigive ressourcer og skabe overblik ved at automatisere og strømline processerne i virksomheden. Microsoft Dynamics NAV er fleksibel og rig på funktioner hvilket gør det let for dig og din virksomhed at styre din forretning inden for områder som lager, salg og køb, produktion, finans, HRM, CRM og projektstyring

Microsoft Dynamics NAV 2017 er den nyeste version, og den nye NAV teknologi gør det muligt at konfigurere løsningen til virksomhedens unikke krav og behov. Den høje brugervenlighed og den fulde eksterne adgang via web, Sharepoint og mobil, gør at du hurtigt kommer igang med Dynamics NAV.

Du kan læse mere om fordelene for dig og din virksomhed ved et ERP-system her


Nye fordele i Microsoft Dynamics NAV 2017:

Microsoft Dynamics NAV 2017 tilbyder bla:

Dynamics NAV klienter

  • In office 365 experience
    • Flydende integration mellem fx Outlook, Microsoft Bookings, Word, Excel etc. Den forbedrede kompabilitet gør det nemt at tilføje nye kunder, leverandører, faktura og indkøbsordrer.

  • Hurtigere setup og konfiguration 
    • Med den assisterende setup wizard er det blevet meget nemmere og hurtigere at importere data, opsætte integration til Office 365 og guide gennem forskellige scenarier. Support for cash management er desuden blevet forbedret, for nemmere cash flow forecast og dataindsamling fra relevante kilder.

  • Forbedret brugeroplevelse
    • Med signifikante forbedringer til produktivitet, ydelse og brugervenlighed, forbedrer Dynamics NAV 2017 oplevelsen yderligere. Både webklienten og tablet/Mobil klienten er blevet udvidet og opdateret, og der er kommet in-app notifikationer.
  • Finans forbedringer
    • Arbejd med resultatopgørelse, balance og pengestrømme, og få værdifuld indsigt i virksomhedens finansielle ydelse. Med de nye standard konto skemaer, er ingen opsætning nødvendig, hvilket gør det hurtigt at lave finansielle rapporter. Rapportering er også blevet nemmere med nye konto kategorier som tilbyder struktur.
    • Betalingsafstemning er også blevet mere efficient, da man nu kan afslutte betalings- og bankafstemning i ét step.
  • E- alt
    • Gør det nemmere for kunderne at betale faktura online, ved at inkludere hyperlinks til betalingstjenester.
    • Benyt OCR til at tracke indgående poster. Man kan nu udvide linjerne på en faktura og verificere online.
  • Indbygget Power BI
    • Lav nemt og hurtigt informationsrige kurver og rapporter og gør dem tilgængelige i Dynamics NAV 2017 rollecentret.
    • Hold ansatte informerede med nøgletal, lager, salg og ordre status, og giv brugerne muligheden for at generere egne rapporter ud fra beskyttet data.
 
Købe eller leje Microsoft Dynamics Nav licens?

Du kan vælge mellem at købe Dynamics NAV (Perpertual Licensing) eller leje en abonnementbaseret licens (Subscription).
 
Når du vælger at købe Microsoft Dynamics NAV licens:
  • Ejer du licensen og betaler for den et engangsbeløb
  • Du få løsningen implementeret i din virksomhed
  • Du står for vedligeholdelse af server og backup
  • Flere bruger kan dele om licenser
 
Når du vælger at leje Microsoft Dynamics NAV:
  • Du betaler et fast månedlig beløb for det faktiske antal brugere
  • Du justerer antallet af bruger og funktionalitet, du arbejder med
  • Altid opdateret software
  • Du kan prøve Dynamics NAV uden omkostninger i 30 dage før du beslutter dig for at leje eller købe
 
 
Starter Pack og Extended Pack
 
Med Microsoft Dynamics NAV 2017 kan du vælge mellem 2 grundlæggende pakkestørrelser: en Startpakke (Starter Pack) og en Udvide Pakke (Extended Pack).
 
Starter Pack er til mindre og mellemstore virksomheder, som har behov forStarter Pack Dynamics NAV
at bruge de mest grundlæggende funktioner til økonomi- og salgsstyring i sin hverdag.
 
Med Starter Pack kan du opnå:
 
  • Kontrol og få indblik i din virksomhedsøkonomi
  • Håndtere salgs- og købsprocessen samt at styre lageret
  • Håndtere betalinger
  • Projektstyring
  • Styre på kunde- og leverandørrelationer til at levere service og support
 
Extended Pack er velegnet til mellemstore virksomheder, som har brug for flere 
funktionaliteter end der findes i Starter Pack.
 
Extended Pack indeholder alle moduler fra Starter Pack samt mere avancerede funktioner - produktionsstyring, warehouse og service.
 
Starter Pack er en betingelse for Extended Pack.
 
 
Der kan også vælges mellem to brugertyper – Begrænset bruger (Limited User) og Fuld Bruger (Full User).

  

Har du software vedligehold på dit NAV abonnement? Læs her om fordelene

 

Vision data har udviklet en række løsninger der er fuldt integrerede med Microsoft Navision. Vores løsninger bliver løbende opdateret i takt med nye version af NAV, samt videreudviklet i samarbejde med krav fra vores kunder.

 

Læs mere om historien om Navision / Dynamics NAV her

 

Du kan læse mere om Dynamics NAV 2017 i denne brochure fra Microsoft: