Support

Vision Data yder support til installationer der er truffet aftale om, og så vidt det er muligt vil den faste kontaktperson yde support på løsningen. Dette er for at sikre den bedst mulige support, med et minimum af forbrugt tid til følge.

Vision Data yder support til:

 

support på dynamics nav

  • Microsoft Dynamics NAV
  • Tillægsmoduler
  • Udstyr i forbindelse med din Dynamics NAV løsning
  • Håndterminaler 

 

Supporten ydes i tidsrummet fra 8.30 til 16.30 på hverdage på telefon +45 70 20 44 22 eller på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. 

 

Supporten omfatter funktionalitet i Dynamics NAV samt tilkøbte moduler. Der ydes ikke telefonsupport på udviklingsdelen. Dette er for at sikre, at der ikke bliver problemer i forbindelse med driftsstabilitet i miljøet.    

 

I det omfang der er mulighed for det, tilbyder vi online support i form af opkobling på kundens netværk, med henblik på afhjælpning af problemer.

Supporten betales pr. påbegyndt kvarter og afregnes månedligt med beskrivelse af, hvad der er ydet support på, samt hvem der er talt med.

 

Nogle gange kan det være nødvendigt at fjernstyre en PC eller server i forbindelse med support, hvilket sker igennem et fjernstyringsværktøj. Værktøjet kan hentes ved at klikke på team viewer logoet herunder. Når arbejdet er udført og værktøjet lukkes, så er der ikke længere adgang til PC/server.

teamviewer